星期三, 一月 12

7步成詩

1.
2..
3...

4....
5.....
6......
7........




尼個世界就係要你七步成詩 好短時間諗到嘅野只係 ABC 尼頭諗完果頭又拆尼下先至乞衣 行得幾步諗到嘅嘢點會唔低 B 所以話做人最緊要係講轉數 但係日日係咁轉法唔到你唔躁 你想匿埋靜一陣 唔好太勞嘈 但係越嘈越旺就越有着數 唔係你嘅年代你咪發牢騷 食啱你果期你就最正宗 我係最叻o靚嘅o靚模你知我乜嘢 cup 數 但係o靚咗三個月 就有人話我阿 “毛” (煮豆燃豆萁 豆在釜中泣 本是同根生 相煎何太急) 一個人傻下傻下行到呢一度 (呢一度) 行到呢一步 (呢一步) 唔容易做到 佢無得罪你 (放過佢啦) 佢得登踩你 (佢有病啦) 總之為人地開心咪做下傻瓜 你又無謂逼我逼我做人渣 你問我做人究竟有無底線 我講埋最后尼兩句就即刻閃 中國人 扎腳扎咗 一千年 個個對住一對鳳爪 好纏綿 一千年嘅潮流 都係無乜自由 黎到廿一世紀 要顧下人地感受 即係有人係香港養北極狗 你使唔使冬天仲同佢著褸 過關唔好用槍指住我個頭 探熱係應該探 “欏柚”

没有评论:

发表评论